Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Thailand vi ses snart

    ·  Resa med David och Izza, Älskade dagar
Alltså jag är överlycklig just nu!! Igår kväll efter jobbet så bokade vi äntligen thailandresan åter igen under hela jul och nyår. Det ska bli så fruktansvärt kul och hela jag är uppe i varv redan nu haha. 

Jag menar, det är sånt här som gör allt så värt att kämpa för. Både jobbet och träningen på gymmet. 

Denna gång åker vi den 17e dec och kommer hem den 10e januari så 3 veckor med massor av äventyr, julaftonsfirande, nyårsfirande och allt man kan tänka sig!

Vi har inte ännu planerat resan fullt ut vart vi ska va oså men det kommer! Som sagt, jag är överexalterad över detta. 

Jaa så det var väl de jag tänkte berätta. Ännu flera minnen att fylla själen med och det kommer bli så underbart! Det blir min tredje gång jag åker ner så det känns som hemma mer eller mindre!

Fyra bilder på oss i januari sist vi var i thailand. Har ni varit i thailand?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR