Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Svetta ur dig alla känslor

    ·  Träning/Inspo
Hej hej och snart god eftermiddag! Sitter i vanlig ordning på jobbet och kör till 7 idag. Eller.. hela vecka till 7. Sen äntligen helg och om jag längtar! Har jobbat väldigt mycket dessa två veckor så de ska bli skönt.

Igår efter en heeel dag på jobbet bestämde jag mig för att åka direkt till gymmet på kvällen för igår var det verkligen ingen bra dag för mig alls. Har varit så arg så många gånger igår och som jag skrev på min instagram, jag har ganska så svårt att ta mig iväg till gymmet när jag har en dålig dag men när jag väl gör det så känns det så himla bra både under passet och efter.

Så var väldigt stolt efter 45 minuter på crosstrainern och svetten som rann!

brände ca 430 kalorier enligt min pulsklocka. Ska försöka ta mig iväg ikväll ockå för att kötta lite mer på gymmet! För övrigt gillar ja faktiskt att kvällsträna för då har man liksom suttit på jobbet heeela dagen o sen bara får röra på sig och äta något lätt efteråt. 

Gillar ni att träna när ni känner er nere? 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR