Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Min lördag

    ·  Mat och gottigheter, Älskade dagar
Hej på er! Tisdag och veckan har bara börjat för mig. Jobbar nämligen hela veckan förutom fredag och sen ända tills nästa fredag så det kommer bli tufft! 

Veckan började dock inte så jättebra för mig igår då jag hade migrän hela jädra dagen men idag känns det bättre.

Ska försöka ta mig iväg till gymmet ikväll då jag troligtvis inte kommer hinna träna alls på hela nästa vecka då jag jobbar väldigt träliga tider som gör att jag inte kan gymma morgon eller kväll..

Hade för övrigt en fin lördag där dagen började med en promenad med min syster som kommit hem under helgen. Vi gick ut till mamma och åt frukost/lunch.
selfie

Därefter gick jag hem och duschade och fixade mig för att äta god thaisoppa hos davids mamma. Vidare mot två kompisar med david där vi tog någon drink innan vi begav oss till karlstad.

Vi bokade bio och gick sen och åt på en jättegod restaurang på uteserveringen. Åh så gott men herregud så mätt jag var. Kunde inte ens äta upp även fast jag ville haha.

här var maten. Lyx va? Burgaren var helt awesome!
förrätten som bestod av massa friterat. 

Efter detta gick vi på bion jurrasic world och den var superbra! Älskar ju jurrasic park filmerna från förr så det var superkul att se en ny modern film av den. Ordet spännande beskriver filmen väldigt bra och hoppas det kommer ut en till av den!

Vi kom hem ganska så sent så vi gjorde inte så mycket mer utan la oss och sov.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR