Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Min kusins student

    ·  Älskade dagar
Vet att dessa bilder är lite försenat upp men som sagt, haft mycket att göra men nu kommer de upp. Min kusin Emelie tog studenten i juni och det är så sjukt svårt att förstå att det var hennes tur nu. Jag tog studenten för två år sen och nu är hon också stor haha. Är så glad för din skull och du kommer ta livet med storm! Love you. Nu till lite bilder hihi.
 
 
 
Älskar denhär bilden av någon anledning. fina du <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är de bilder jag tog när vi var och firade henne. Vi åt vegans smörgåstårta som faktiskt smakade riktigt bra! Aldrig ätit det men det funkade verkligen även om jag älskar "vanlig smörgåstårta" hehe. Vi åt hemmagjord paj med jordgubbar och vi tittade på deras fina hästar.
 
"För hon har tagit studenten, för hon har tagit studenten!!"
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR