Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nyx närmare än vad jag trodde.

    ·  Isabelle tipsar
Hej och godkväll. Sitter i soffan och tar det lugnt. Förut när vi var på coop så gick vi även in på det så kallade affection som finns och det första jag såg var en hylla med produkter ifrån NYX! Jag kanske är den sista som uppmärksammat detta haha men tyckte det var så roligt då jag bara sett NYX på hemsidor o Sephora osv och kommer man från en liten stad som jag så är det att beställa saker som gäller.
 
Ni som inte vet vad NYX är. Det är ett smink märke som har ett brett utbud av allt ifrån foundation, ögonskuggor, läppstift, borstar osv. Kommer från början ifrån LA!
 
Jag ska erkänna att jag äger ingenting ifrån NYX än men det är nog för att jag under de senaste åren använt mig utav marykay produkter som jag själv sålt men nu är jag nyfiken på annat och jag kollar ju inprincip varje dag på olika människor på youtube som använder så mycket märken jag är sugen på att testa så som Urban decay, Nars, Mac, Too faced osv.
 
Så det som står högst på önskelistan vad gäller NYX är deras Roll on eye shimmer. Färgerna "Chestnut" "Mauve pink" och "green" är supersnygga!
 
 
 
 
Eller deras Blushes, typ någon lite mörkare rouge.
 
 
 
Och deras setting spray som gör att sminket sätter sig bättre och inte ser så kakigt ut samt håller det på plats genom dagen.
 
 
 
 
Så ni som inte visste att det finns på affection så vet ni nu hehe =)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR