Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fortsättning del 2.

    ·  Resa med David och Izza
Här kommer del 2 av vår resa i Thailand. Så vi börjar där vi avslutade förra gången
 
Dag 4, nyårsdagen
 
Vi låg på stranden och jag provade åter igen en coconut för att se om jag tyckte om det denna gången men nej.. Vill tycka om det men det smakar verkligen inte gott. David där emot älskar den drycken!
 
 
 
 
 
På kvällen gick vi på nattmarknad som låg lite längre bort om man följde vår strand där vi åt mat för ca 7kr.
 
 
Dag 5.  2e januari. En Sorgsen dag. Vi tog oss en morgon promenad och under promenaden fick jag det hemska samtalet av pappa som då berättade att min farmor gått bort.. Det var en jobbig dag men jag försökte att inte tänka på det eftersom jag var så långt bort ifrån familjen. Så här får ni se några fina bilder från vår promenad innan vi fick samtalet.
 
 
 
 
På kvällen åt vi bredvid vårt hotell på ett gatukök som gör så himla god mat men de är inte så duktiga på att ta beställningar, de glömmer bort beställningar, de ger fel mat osv men när allt blir rätt då är det såååå gott och sååå billigt!
 
 
 
 
Sista bilden är banana pancake som är så gott!
 
Dag 6. Vi åkte vattenskoter på stranden och det var jättekul! Fick till o med köra lite men det var bättre när David körde hihi.
 
 
 
 
 
Dag 7, 4e januari.  Vi åkte till ett köpcenter där vi köpte skor. Jag köpte två par skor och vi åt på ett matställe men maten var inge vidare där tyvärr.
 
Maten vi åt var Pad thai som ni ser överst, sen har vi friterade räkor och grönsaker, samt papaya sallad som är så gott egentligen men här smakade den dock lite för "slemmigt" eller hur ja ska förklara det haha.
 
Två par sandaler för ca 250 svenska kronor.
 
Fortsättning följer!
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR