Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Slutspurten innan resan

    ·  Träning/Inspo, Älskade dagar
Hej och godkväll kära måndag! Är sååå taggad inför denna vecka för nu kan jag ääääntligen säga att "nästa vecka är jag i thailand!!" Iih det är så sjukt och jag har nog ännu inte förstått att vi faktiskt ska dit nästa vecka!! Alltså. Nästa helg är jag där liksom!!

Kickstartade veckan med ett jobbpass och slutade tidigt och de var skönt för måste erkänna att idag var jag vääldigt trött. Somnade direkt i sängen och sov två timmar.

Men jag tror jag behövde det då jag efter ha sovit hade jag en toppen energi på gymmet idag och körde först 40min på springbandet där jag gick i uppförsbacke med olika höjder och sen cyklade jag med olika motstånd i 30min. Brände av lite över 600kalorier och det känns bra.

Nu ska jag fixa mig inför sängen för jag ska upp lika tidigt imorgon och köra ett kort dagpass.

Ooh färgade även utväxten i helgen på mig själv och det blev riktigt bra. Det är så sjukt för man ser sån skillnad bara av att ändra färgen i hårbotten haha. Hela ansiktet blir annorlunda! Men på ett bra sätt!


Provade någon ny dricka idag. Ska innehålla protein o vara helt sockerfri. God men inte värt pengarna då den kostade typ 22 kronor för en sån liten flaska. Haha.

Bild från i lördags. Dålig bild men körde på en mörkare sotning med min nya isadora gold edition palett som jag inhandlade i fredags.

Puss och godnatt!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR