Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Lördags jobb

    ·  Vardag
Godmorgon härifrån! Klockan är 20 över 5 och jag ska strax åka till jobbet. Jag skulle egentligen vara ledig i helgen då jag jobbat hela veckan men nope, tog ett förmiddagspass idag lördag också. Det går ju så fort o jobba dag och jag tycker ju det är så kul också så det gör mig inget mer att jag är lite trött hihi.

Nuuuu ni är det inte långt kvar tills vi åker!! Herregud det är den 5e och det är seriöst 11 dagar kvar. Är sååå nervös och så längtansfull så jag kan spricka!! Vi har börjat skriva packningslista, köpa in lite saker vi ska ha med o allmänt börjat förbereda allt. Är ledig nästa fredag då jag åter igen jobbar lördagen så ska eventuellt ta en hel städ dag så det ser bra ut här hemma innan. Hatar att åka ifrån en halvstökig lägenhet.

Annars så har jag som sagt jobbat kväll hela veckan och då gymmat varje morgon så är jätteglad över det och igår körde jag lite längre pass och det känns kan ja lova idag hihi.


Om jag uppdaterar här mindre så finns alltid min instagram! Isabellehahne heter jag där!

Puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR