Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Godmorgon från bangkok

    ·  Resa med David och Izza
Godmorgon hörreni! Klockan i sverige är halv 5 och här är klockan halv 11 på dagen. Vi har precis ätit frukost och äntligen inatt har vi fått sova i en säng. Vi började ju åka mot arlanda på tisdag natt och sen dess inte fått en bra sömn och idag är det fredag så nu känner jag mig lite utvilad. Skönt!

Igår landade vi här i bangkok och imorgon lördag åker vi till phuket. Flyget bokat dit! Vi tog in på ett litet hotell igår som vi stannar på tills imorgon alltså två dagar och dethär hotellet var väldigt billigt men oj så bra det är! Det är enkelt rum men man har allt som behövs liksom
 Duschen och toan är stor och acn fungerar fint och det är dem viktigaste delarna i ett hotell tycker jag. Vi har som sagt ätit frukost och den var också väldigt god!

Inviger mina nya skor som jag fick av mammi och pappi i julklapp och den är råååsnygga alltså! Älskar dem.
Ett av måltiderna på flyget och maten var hely sjukt god denna gång!
Såhär såg en av menyerna ut som vi fick. Så gott!

En given selfie när vi kommit till värt lilla hotell.

Igår kväll när vi vilat lite gick vi ut och gick runt överallt vid shoppingcentrumen och när vi skulle hem köpte vi med oss lite spett och ris och åh så gott det var. Visst ska man vara försiktig när man köper mat på gatorna men dethär gick bra o äta och kostade inte många kronor. Ett spett kostade ca 2kr.

Vi shoppade lite också och jag var bland annat inne på bath and bodywork och om jag längtat till o få besöka den affären. Det är en affär med massa fina doftljus, handkrämer, hudlotions, handsprit osv. Köpte två små handkrämer i juliga dofter. Visar er vid senare tillfälle! Var faktiskt inne på samma affär fast på arlanda och köpte med mig två hudlotions då också hihi.

Idag får vi se vad vi hittar på och imorgon blir det phuket!!

Hoppas ni har det toppen hemma! För det har vi! Puss.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR