Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Lyxfrukost i gråväder

    ·  Mat och gottigheter
Hej och godmorgon på er! Det var verkligen superkul att så många läste mina två inlägg som jag skrev igår då jag inte trodde någon skulle hitta hit då jag inte bloggat på så länge! 
 
Idag gick jag upp lite senare än de andra dagarna så runt 9 var jag uppe. Jag har nyss avnjutit en riktigt god frukost som bestod av havregrynsgröt, blåbär, knäckebröd, brieost, marmelad, kanel och celsiusdrycken!
 
 
 
 
B l å b ä r , K a n e l , H a v r e g r y n s g r ö t , B r i e o s t , M a r m e l a d
C e l s i u s P ä r o n.
 
Rena lyxfrukosten enligt mig! När jag kollade ut genom fönstret förut så blev man ju inte positiv överraskad då det verkar som om sommaren är slut nu. Det blåser och är grått på himlen. åhå, vill verkligen inte att sommaren ska ta slut och jag tycker ibland att det är så jobbigt när höst och vinter kommer. Mest framförfallt för att det blir så mörkt ute.
 
Jag ska försöka att tagga till ett gympass snart. Jag tänkte köra ben/rumpa idag så jag måste samla lite energi innan hehe.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR