Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Its a sweaty and mops kind a day

    ·  Mat och gottigheter, Träning/Inspo, Vardag
Hej på er! Klockan är strax 7 på kvällen och jag sitter i soffan och kikar youtube. Jag vaknade lite innan 9 idag och var på gymmet runt halv 10! Jag svettades något otroligt idag på gymmet och jag har märkt att jag svettas mer o mer för varje gång känns det som. Bara se bilden nedan :o

För er kanske det är en äcklig bild men för mig är det en reminder till mig själv när jag ibland känner att de går tungt, då är de bara att använda mig själv som inspokälla o se att jag också kan kämpa tills man blir såhär svett hihi!
Brände inte så supermycket idag men de är ju alltid något eller hur!? :) 429kalorier.

När jag kom hem fixade jag lite i lägenheten och jag gjorde även en kyckling/bacon paj. En nyttigare variant dessutom. Pajskalet gjorde jag på kvarg, grahamsmjöl och kite fullkornsvetemjöl. I pajen hade jag stekt kycklingfile och bacon med lök och paprika och äggstanningen var på mjölk,kvarg,ägg och kryddor!

Efter detta så kom min fina vän victoria och hennes lilla mops vid namn melker! Han är så goooo! 

De var ju tyvärr inte de lättaste att ta en selfie med denna spralliga sak

Tänkte inte göra så mycket mer idag än att käka snart och sen se på en film! Imorgon ska jag upp tidigt för gym, fix och packning för sen åker vi till göteborg!

Puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR