Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

You will always be my kitty

    ·  New things, Träning/Inspo, Älskade dagar
Heej och godmiddag alla. En ny vecka! Skönt. Sitter på jobbet och har nyss ätit. 

I helgen så var vi i karlstad och inhandlade lite och på kvällen kollade vi på film med davids brorsor och deras flickvänner, jättemysigt! Igår åkte vi till örebro och jag inhandlade ett flak celsius äntligen!! Var även och gosade med min fina katt som bor hos mina föräldrar. Jaa jag har faktiskt en katt sen ca 10 år tillbaka vid namnet loppis! Han får bo hos mina föräldrar eftersom han är utekatt och vi bor i lägenhet. Men kolla så söt han är!

Min lilla gose. Även om han är ganska gammal så kommer han alltid vara min lilla kattunge.

Gjorde faktiskt ett relativt bra kap på willys igår. Betalade ca 400kr för flaket inklusive pant. Pluuus att man kunde välja till päron som är min favvis förutom cola såklart!

Hoppas ni får en toppenvecka kära ni!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR