Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Två bra övningar

    ·  Isabelle tipsar, Träning/Inspo
Hej hej. Första april och imorgon fyller jag år! 21 år blir jag! 

Sitter här på jobbet på utbildningen. Och ni som inte vet, håller jag på att utbilda mig till att jobba för bredbandsbolaget istället för tele2 som jag jobbat på så det är långa dagar. Mycket lyssna och lära och jag är helt slut när jag kommer hem så denna vecka då jag verkligen skulle gymma varje dag har inte riktigt blivit som jag tänk mig. Men idag har jag ett sug efter att träna så idag ska jag banne mig dit och köra järnet!

En grym övning från förra veckan för ryggen. Tycker om dessa övningar då man verkligen känner vid skulderbladen och ännu bättre är när träningsvärken sätter dig där hihi.

Den här övningen är också grymt bra för rumpa och ben. Också bild från förra veckan och övningen kallas legpress. Det är så skönt att ta hög vikt på och bara pressa!

Har ni några favvo övningar på gymmet för tillfället? 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR