Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Treadmill and nocco bcaa

    ·  Isabelle tipsar, Träning/Inspo
Godmorgon tisdag! Idag är det kallt ute och jag är sååå trött! Men nu startar vi dagen så hoppas ni får en härlig och fin dag! :) 

Igår efter jobbet gick jag äntligen iväg till gymmet och körde kondition. Provade även en ny dryck igår (ja ny för mig) som heter nocco bcaa. Smaken var röda bär och den smakade precis så gott som vilda bär från förr. Kommer ni ihåg den drycken, fanta vilda bär! Men den ska drickas iskall för när jag tog med den till gymmet och den blev varmare var den tyvärr i te lika god men åååh när den är kall! Skulle verkligen dricka den varje varm sommardag i ett glas med is. Så om ni inte provat, testa! Jag fick massa energi av den också som gjorde att jag orkade igenom ett tufft cardiopass. Jag hittade denna på maxi men vet att nocco har fler smaker också. Nästa som jag vill prova är den med fläder.


Som sagt körde jag kondition på bandet och jag körde pulshöjande mycket så ena minuten gick jag snabbt, sen i uppförsbacke andra min och sen varvade jag att springa någon minut och sen gå igen ungefär. Var klar efter 50 minuter! Och brände ungefär 530kalorier enligt min pulsklocka!

Idag ska jag köra ben förhoppningsvis :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR