Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nytt från craycray.se och cocopanda.se

    ·  Isabelle tipsar, New things
Heeej! Idag är det min födelsedag! Eller, snart slut på denna dag hehe. Haft en toppenbra dag trotts jobb och utbildning osv. Lägger upp ett inlägg senare om hur min dag varit.
 
Har fått mina två paket ifrån craycray.se och cocopanda.se idag också. Är så himla glad över mina nya produkter och det ska bli så kul att få testa! Fick i födelsedagspresent dessa saker av mitt finaste hjärta så tusen tack <3
 
Detta var det som fanns i paketen.
 
 
 
 
Första bilden är produkter ifrån cocopanda.se och dessa produkter beställde jag för två dagar sen tror jag så supersnabb leverans! Där beställde jag med Real techniques Core collection set just nu endast 189kr HÄR. Sen Nyx control freak brow gel kan just nu ej hitta den på hemsidan tyvärr... Och slutligen Nyx blotting powder för 148kr just nu HÄR
Det som är så bra med denna sida är att de alltid har billigare priser och nästan jämt bra erbjudanden på saker så att det blir ännu billigare! Jag utnyttjade även ett erbjudande då jag fick 100kr i rabatt om jag handlade för 399kr eller mer så absolut använde jag mig av det så billigt och bra!
 
På de två andra bilderna är produkterna jag köpte ifrån craycray.se och på som jag redan skrivit i andra inlägg har denna sida ett stort utval av märken som kanske inte är så lätt att få tag på i sverige vilket är så bra! Har länge gått och tänkt på vad jag skulle beställa och eftersom jag följer flera youtubers som använder just märket Morphe Brushes så tänkte jag att det fick följa med hem,
 
Ett roséguld brushset som jag tror kostade 249kr. Såg tyvärr nu att de tagit slut på massor av produkter på denna hemsida... Men köpte även en omtalad palett som kallas för smokey eye palette och den finns HÄR
Kostar 249kr. Köpte även med tre saker från makeup revolution vilket var en blush palette vid namn Hot spice. Kostar 129kr (för övrigt sjukt bra pris!!) HÄR. Samt två läppstift ifrån dem också, 29kr/st !! HÄR. Det sista som fick åka med var Nyx eye and lip remover då jag verkligen behöver ha en ny då min marykay remover jag har nu tar slut när som helst. 115kr HÄR
 
 
Jag kommer absolut göra fler inlägg om dessa produkter där jag går in mer på varje produkt och lite vad jag än så länge tycker om det så håll utkik!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR