Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mumin muggar.

    ·  Isabelle tipsar, New things
Visste ni att jag samlar på muminsaker? Nää det kanske är lite ovanligt då man för mestadels kollade på mumin avsnitt när man var liten då det gick på tv, men inte ja nej, eller jo jag kollade såklart på mumin när jag var liten meen jag fortsatte att tycka om dem och nu idag även om jag är vuxen så älskar jag att se deras avsnitt och jag har en liten samling av muminsaker, men det ni ska få se idag är alla muggar ifrån mumin som jag samlar på och jag hoppas jag snart har hela kollektionen. Vet några muggar som fattas, bland annat lilla my muggen som jag verkligen vill ha haha. Dem brukar finnas på lite olika ställen men maison via coop vet jag helt säkert att dem finns. Dem brukar kosta runt 249kr eller 199kr, lite olika!
 
 
 
Dessa är då alla mina muggar ifrån dem än så länge och jag har faktiskt bara köpt en av dessa själv. Resten har jag fått i present eller julklapp under ca 2 år eller så. Den senaste jag fick var på min födelsedag av mina kusiner och det var denna:
En gulfärgad där mumn fiskar, och polisen chillar i gräset osv. Så himla söt!
 
Dessa två under är mina favoriter, Jag älskar dem där två med kappsäcken tisslan och tosslan tror jag dem heter, men även den andra muggen åt höger, den har liksom harmoni i hela bilden.  Den är liksom glad!
 
Har ni också något ni samlar på eller tycker ni också om mumin? Jag kommer nog aldrig växa ifrån det hur gammal jag än blir ;D
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR