Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Pannkaka - När helgen är som bäst.

    ·  Mat och gottigheter, Vardag
I helgen så vaknade vi utav oss själva vilket var så skönt. ingen klocka som ringde och man kunde ligga kvar så länge man ville. Vi gick upp efter ett tag och åt soppa till frulle, senare på dagen gjorde jag pannkakor och dessa pannkakor var de godaste jag gjort iallafall. Jag är ju inte så duktig på att få till dessa saker och jag får aldrig bra färg heller men det gick super! Så här kommer 3 pannkakebilder
 
 
 
Vackert var de också.
 
 
_______________________________________________________
 
Måndag. Ny vecka och nya tag. Jobbar 07.30-12.30 mån-tis och kvällspass ons-tors. Ledig fredag och jobb både lör och sön. oj oj vilken vecka.. Tuffast blir nog helgen som vanligt men det ska allt gå. Har tänkt att köra hårt på gymmet hela veckan vilket ska bli kul!
 
Körde ju inte så bra förra veckan haha eftersom jag körde slut på mig själv söndagen innan på benen så kunde ju inte gå på två dagar typ. men denna vecka ger vi allt!
 
Hoppas ni får en trevlig och händelsefull vecka. Min kommer bestå av jobb,träning,mat,bigbrother,paradisehotel (om jag inte är för trött) , och sova. REPEAT
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR