Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Motivation to thailand

    ·  Träning/Inspo
Ska strax kila iväg till gymmet. sitter och kollar underbara bilder på weheartit. ÄLSKAR DEN HEMSIDAN om man vill finna lite fitspo och inspo helt enkelt eller bara söta bilder!
 
Tog fram några bilder som får mig att känna att jag vill ge järnet tills vi åker till thailand
 
 
Jag vet inte varför jag gillar dem men dem får mig att vilja bli fittare inför vår resa till thailand i slutet på dec-jan liksom. vem vill inte kunna stå på stranden med den magen? Haha. Sen är det ju inte meningen att jag ska sträva till just dem här bildern, nej nej för det vet jag att det aldrig går eftersom man har olika kroppar osv men det är iallafall en motivation för mig att kanske tänka lite längre innan jag stoppar i mig dem där chipsen eller den där goda chokladkakan. Håller ni inte med mig? att ibland är det skönt att få bli inspirerad av andra. Men vissa dagar kan det också slå tvärt om, att man verkligen inte vill se såna här bilder kommer också. jag vet iallafall de dagarna när jag bara vill vara hemma, sitta i soffan och äta upp hela vårt skafferi. då vill man verkligen inte se såna här bilder, för mig blir dem då negativa och gör att jag får dålig självkänsla och att jag är ful osv men idag är en dag då jag blir glad och motiverad av att se sånt här.
 

Så nu iväg till gymmet och köra ben/rumpa som jag inte gjort på lite mer än en vecka så det ska bli kul! Hoppas hoppas bara inte jag håller på att bli sjuk så som david varit i några dagar nu för börjar hosta mer och mer faktiskt vilket inte känns så lovande när jag är så peppad denna vecka på att träna hårt! peppar peppar...



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR