Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

första september

    ·  Träning/Inspo
idag är det första september och det går mot kallare tider vilket jag inte gillar för fem öre. visst de är mysigt att tända ljus. hha snygga stickade tröjor och stövlar, men vad mer haha? nää längtar endast till dec då vi åker till thailand och är borta hela januari! ska bli så skönt!
kickade igång denna månad med ett hårt cardio pass som bestod att jag skulle bränna minst 200kal på varje sak jag gjorde. började med cykel sen crosstrainer och sist springbandet. åh så skönt!
blev ca 20-22min på varje.
denna vecka jobb 15-20 så inte många timmar men det känns skönt! är trött efter helgens hel jobb också. bara att när jag jobbar kvällar blir jag så davidsjuk. eftersom vi går om varandra rätt mycket vilket suger. men men.. vi tar igen det i thailand ;) pussssss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR