Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

150 års kalas-fin

    ·  Izzas sminkningar/Marykay, Älskade dagar
I lördags så var det dags at fira mamma och med hennes två kompisar som snart fyller 50 år allihoppa. Det var en riktigt stor fest med mycket god mat, skratt, liveband som spelade och mycket dans som avslutades på krogen med min syster och hennes kompis. Hade super trevligt och eftersom det var en stor dag så la jag ner lite extra krut på sminkningen kläderna och håret. färgade även min utväxt och det är så sjukt vilken skillnad det blir på mitt hår bara av att färga utväxten alltså. älskar det! Här kommer några facelook osv.
 
 
 
I nästa inlägg får ni 3 st närbilder på sminkningen då det blir för mycket i denna haha. egopic överallt liksom.
 
 
_________________________________________________________________
 
Idag är det måndag och min förkylning har stannat. blir inte sämre men heller inte riktigt bra ännu men denna vecka jobbar jag bara 5h/pass och kväll så börjar 15.15 varje dag nu så jag bestämde mig för at gå iväg till gymmet idag ändå. Började ganska lugnt då jag också har så himla ont i magen men det gick bra och ett bra börjar-pass igen efter två veckors vila. Körde endast kondition med cykel,bandet och crosstrainern. Känns skönt!
Hoppas ni får en bra vecka. Puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR