Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

It´s all about the eyes.

    ·  Isabelle tipsar, Izzas sminkningar/Marykay
God middag på er alla där ute.
 
Onsdag idag och jag ska strax fixa det sista innan jag åker iväg till jobbet för ännu ett 5h pass. Var på gymmet imorse där jag körde rumpa och ben och jag har faktiskt träningsvärk ifrån gårdagens abs workout vilket känns skönt.
 
Här får ni 3 st närbilder på min sminkning jag gjorde i helgen också som jag lovade er.
 
 
 
Älskar verkligen den här skimmriga guld tonade sminkningen och om ni vill veta vilka av marykays ögonskuggor jag använde så säg till så fixar jag det.
 
______________________________________________________
 
För övrigt har jag drömt så mycket på senaste tiden, det är verkligen så knäppa och jobbiga drömmar hela tiden och för det mesta är det mardrömmar som jag drömmer vilken stör min sömn och det känns inte alls bra när jag vaknar upp. Ett exempel var i förrigår natt när jag drömde om äckliga clowner (och ni som känner mig vet att jag HATAR clowner) och det värsta var att i drömmen så var det min pojkvän som skulle skrämma mig med dem haha så när jag vaknade mitt i natten så var jag jätte arg på David haha. Har ni inte varit med om något sånt någon gång. att ni drömmer om något o sedan när ni vaknar upp har ni liksom kvar känslan i drömmen som jag då hade på min pojkvän så han förstod ju ingenting när jag sa till han att han var elak osv. fy så dum jag är haha.
 
Ni får ha en bra dag. Pusss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR