Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Fredags fin

    ·  Izzas sminkningar/Marykay, Älskade dagar
Helluuuu. FREEEDAG!! åh som jag längtat. älskar fredag och älskar helg, vet ni varför? för att varje fredag får vi alltid godsaker på jobbet haha, samt att denna fredag jobbar jag ju endast 5h. dock slutar jag kväll men det gör inget eftersom denna helg är jag också ledig!! Är så sugen att hitta på något kul i helgen. typ åka någonstans? Vet inte vart men det skulle vara kul. Jag ska nog också baka bullar i helgen då det är kanelbullens dag på lördag(imorgon).
 
Gick upp lite efter klockan 9 idag, åt frulle som blev misslyckad då jag spillde ut min cvitamin dryck över mackorna så dem smakade kolsyra. usch.. Där efter så städade jag lite lätt i lägenheten och åt rester av sallad som var kvar. Har sminkat mig och ska om ett litet tag iväg till jobbet.
 
Sminkade en liten blå lila sminkning då jag gillar dessa färger, nu fattas det bara ett matt lila läppstift som jag dock inte har men ska absolut skaffa inom en snar framtid!
 
Tog även en massa kort på hur jag gör min "vardags sminkning" som jag tänkte lägga upp när jag har mer tid så ni får nöja er med denna bild så länge.
 
 
Hoppas ni får en bra fredag och en skön helg! Pusss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR