Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

china garden

    ·  Allmänt
igår efter jobbet tog vi oss en powernap haha. först somna jag o sen david ett litet tag innan vi gick och åt tre rätters på ett mysigt ställe där dem serverar kinamat. det var jättegott och mysigt.

vi skulle gå på bio därefter men vi tog en kväll hemma istället med godis och mys samt att jag skulle ju jobba idag också.

dethär åt vi!







en god soppa med kyckling i till förrätt. fyra olika rätter i varmrätten med ris till. det var bland annat med friterad fläskfilè i. och efterrätten som bestod av friterad banan med glass till. snacka om mat!!?

_______________________________________

idag började jag jobba lite innan 9 och har nyss kommit hem. är väldigt trött men snart ska vi storhandla, tvätta och fixa matlådor till veckan då vi kör en till jobbvecka förutom onsdag då jag får vara ledig. helgjobb också för den delen. ha en fin söndag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR