Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

My haircolor

    ·  Mina outfits, Vardag
Hej och godkväll. Sitter i soffan och känner att febern kommer mer och mer trots att jag tagit värktablett. fan då! Får ju inte bli sjuk. har inte tid.. Hostar som en galning också. Jaja hoppas på att må bättre imorgon.
 
I söndags bestämde jag mig för att färga mitt urfärgade hår som såg ut som jag vet inte vad så köpte både mörkbrun och röd hårfärg eftersom det är mina färger jag har i håret. typ som en ombre och började färga, OOOOM det blev rörigt och kladdigt men i slutändan så blev det faktiskt väldigt bra och jag är nöjd med resultatet även om mina fingar och min panna fortfarande har mörk färg kvar haha. Tog till och med före och efter bilder för att ni ska få se!
 
Ja här ser ni före och efterbilderna och jag tycker det blev superbra!
Dessa två använde jag. brukar faktiskt prova olika hårfärger när jag väl färgar för att se vad som fungerar bäst och dessa får bli favoriterna.
 
Har gjort paj idag efter jobbet också och den smakade väldigt gott. Bild får ni imorgon! :D Ska strax gå in och sova och hoppas på att jag blir bättre. Godnatt!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR