Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ledig dag

    ·  Allmänt
idag har jag varit ledig så sov ut lite idag vilket verkligen behövdes. det enda som suger när jag är ledig är att jag ALLTID får huvudvärk... när jag gick upp diskadr jag och fixa lite. sen kom amanda och vi bakade bullar! åh så gott. stora och vackra kringlor. samtidigt förberede jag maten och provade lite nytt idag.
skärde potatisskivor och blanda ihop allt med smör vitlök och kryddor på en plåt. sen la jag 4 laxbitar in i en form med rödlök, citron, kryddor och lite smör o matlagningsgrädde. in i ugnen med allt. drt luktar sååå gott här inne nu!!!

här är bullarna iallafall.



ikväll ska vi iväg och fira carro lite. imorgon jobb igen



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR