Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Sommarkväll

    ·  Mina outfits, Vardag
Jag och mitt hjärta gick ut och gick lite förut och tog oss en glass på vägen. gottit. solen lyste och varmt var det! Nu sitter vi båda helt inne i varsin dator. Jag redigerar bilder, kollar bloggar, spelar pocket mine och försöker hämta ork för att gå in i duschen. Ikväll behöver jag inte passa tid då jag är ledig imorgon så tror jag ska se ett gossip girl avsnitt i sängen innan läggdags.
 
Imorgon ska jag som sagt träffa Victoria. Vet inte vad vi ska göra än men hoppas på fint väder igen! Då kan vi sitta och glassa lite på vår balkong hihi, ska bli kul o träffa lille melker (henne söta mops till hund) så söt är han!
 
Facelook sen Amandas student i torsdags.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR