Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Leg daaaaaaaaaay

    ·  Träning/Inspo
Hej hej. har nyss käkat lite efter ett gympass. åh herre vad mina ben är skakiga nu. körde ben och rumpa idag och jag märker hur svag jag blivit nu när jag inte gymmat regelbundet.. men det får bli ändring på! Somnade med världens huvudvärk igår och vaknade utan den men med en stel nacke så då var det bara att bli av med spänningarna på gymmet vilket gjorde susen!
 
Vad skulle jag göra utan celsius och min pulsklocka vad gäller träning!? Körde uppvärmning på cykeln 10min sedan massa olika övningar för rumpa och ben tills de skakade! Sedan 10min hårdare motstånd på cykeln och sist stretching.
 
 
 
Precis såhär känner jag mig nu. hur ska jag kunna gå till och ifrån bussen till jobbet hahaha!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR