Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

jordgubbar är sommarens bär

    ·  Allmänt
när man ser folk sälja jordgubbar överallt i stan, ja då vet man att sommaren är här! jag älskar verkligen sommaren och mår så bra av den. blir piggare, gladare , positivare och helt enkelt peppad på livet! det är nog därför jag vill bort ifrån Sverige under vintern som vi faktiskt ska nu i vinter! det blir thailand för andra gången för mig hihi.

onsdag och solen sken imorse också. sitter på jobbet och därefter ska jag antingen ta en promenad eller ett svettigt gympass som jag dock gör allt för sällan nu för tiden.

imorgon torsdag och fredag är jag ledig och på fredag är det midsommar som ska firas med fina vänner och pojkvän med förhoppningsvis god mat och dryck.

om jag har tur kan jag byta bort min jobbdag på lördag till nästa lördag istället så håller tummarna.

jo åter till titeln på inlägget: i förrigår köpte vi jordgubbar och igår fixade jag till med toppat med kvarg. gottit till älskade gossip girl avsnitten







DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR