Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

God frukost

    ·  Mat och gottigheter, Träning/Inspo
Måndag och klockan är strax 1. sitter och har fixat mig inför kvällsjobb denna vecka. idag jobbar jag 13.45-20.15 vilket innebär inte så många timmars jobb men däremot kväll vilket gör veckan lite extra jobbigt. kommer koma hem 9 varje dag samt att jag jobbar från mån-lör så ledig söndag. lång vecka med mycket bussåkande helt enkelt. gick upp strax innan 9 idag för att gå till gymmet. där körde jag kondition och rygg pass i ca 1h och 20min. skönt!
 
Därefter gjorde jag god frulle som innehöll ägg, macka och smoothie som ni ser nedan.
 
Gjorde den på vanilj kvarg, färska jordgubbar, frysta blåbär och hallon och lite vatten. så gott!
 
Nu ska jag fixa det sista och cykla till bussen för jobb. hoppas på lugn dag på jobbet och att tiden går snabbt för idag är jag lite extra davidjagsaknardig dag hihi.
 
Hoppas ni alla får en bra dag och vecka!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR