Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

To do list before thailand

    ·  Vardag
Skriver upp min to do list här på bloggen så att jag vet vad jag/vi behöver göra innan thailand så blir allt lite enklare hihi.
 
  • Färga håret, antingen måndag eller tisdag.
  • Färga ögonbryn, måndag.
  • Pyssla ihop sista julklapparna, söndag imorgon?
  • Tvätta kläder, imorgon.
  • Köpa bingolotto och ha uppesittarkväll hos familjen, Tisdag
  • Julafton på onsdag och en heldag med inga måsten!
  • Juldagen blir det utgång med vänner. Torsdag
  • En hel städa-hela-lägenheten dag. Fredag
  • Ev örebro på lördagen eller fredagen beroende på om vi köper sängen eller ej.
  • Skriva ut försäkringsrese papper. någon dag.
  • Packa allt som behövs och köpa något om det behövs till resan.
Tror jag fått med det mesta nuu. Kommer säkert på mer saker senare hehe. Ganska mycket men vissa av sakerna går ju snabbt och vissa av sakerna är ju underbart roliga och mindre roliga haha.
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR