Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Our christmas-home

    ·  Isabelle tipsar, Träning/Inspo, Älskade dagar
Hej! Fredag kväll och jag är ganska trött. slutade jobba runt 5 och kom hem kl 6. vi åkte och köpte mat och kollade på ensam hemma 4. Imorgon ska vi iväg till karlstad för att julshoppa lite och det ska bli mysigt. Bara jag och david tid.
 
Tänkte ge er bilderna på vårt lilla julhem som vi dekorerat. Jag skulle egentligen vilja dekorera mer av hemmet men det är så svårt så vardagsrummet blev det stora hela och eftersom det är där vi är hela tiden ändå så blev det perfekt! kolla in!
 
 
 
 
 
Och nu små detaljer för granen.
 
 
 
Och nu till lite andra delar.
 
 
 
 
Jag är supernöjd över allt och det känns väldigt hemtrevligt och varmt. De två snögubbarna som ni ser vid granen fick jag faktiskt i julklapp när jag var liten av mamma och pappa och dem är så himla söta! Och jag gillar vår dekoration som vi har i granen också. Silvriga kulor, några vita vingar, två renhorn, två gunghästar och några glittriga cupcakes!! Och det bästa av allt, ihop rullade gamla notblad som jag gjorde på några minuter. Fick den inspirationen av mamma och hennes butik! Granen är inte sådär överfull och "traditionell julig" och det är bra!
 
Vad tycker ni? Jag älskar det!
 
Ha en fin helg nu alla! Puss.
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR