Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

I vårt fönster.

    ·  New things, Älskade dagar
Godmorgon onsdag. Börjar jobba 11.30 och åker med bussen kl 10 till jobbet men är uppe redan nu då jag ej kunde sova efter att mitt hjärta gått till jobbet så har kollat på julkalendern och väntar på att 3e avsnittet börjar snart. hihi, jag tycker om julkalendrar väldigt mycket men på de senaste åren har de inte varit några bra tyvärr så vi får se hur denna utvecklar sig. Den bästa julkalendern som gjorts är Trolltider och därefter Mysteriumet på greveholm!
 
Här kommer några julglimtar ifrån vårt fönster som vi gjorde i helgen. är väldigt nöjd och kan inte riktigt sluta titta åt fönstret när jag är hemma för man får en varm och mysig julkänsla i hela kroppen hihi.
 
 
 
 
 
Som ni ser är har vi ställt dit en fin släde med två renar, och i den har vi lagt julkulor. Bredvid står det två små julpyntning som föreställer två väskor, supersöta! och på ena sidan av ljusstaken ligger det tre större vackra julkulor. Två stycken små ljuskulor och en fin trästaty. Två julstjärnor som hänger i fönstret.
 
__________________________________________________
 
Ni ska även få se lite mer bilder på bland annat vår julgran också men det tar vi en annan dag. Hade egentligen velat gymma nu när jag vaknade så tidigt men är fortfarande förkyld så vågar inte riktigt för då blir jag väl sämre men om förhoppningsvis orkar jag imorgon och på fredag är jag ju ledtid eftersom jag jobbar hela helgen så då borde jag orka mig iväg.
 
Hoppas ni får en bra dag. Puss!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR