Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Godisflaskor på ditt sätt.

    ·  Isabelle tipsar
hej och godkväll lördag. nu ni, nuu är jag allt nervös. hela magen pirrar till och jag är såhär lite skakig. haha, töntig jag är men så är det när man ska åka långt långt bort!
 
Men nu kommer mitt andra tips som jag gav till min kusin som är några år yngre än mig och tycker om godis samt pengar, hmm vad har jag då gjort? Kolla in denna video så har jag egentligen gjort precis som hon fast använt lite andra godisar, annat papper och snöre samt så la jag även i 200kr högst upp.
 
Detta är en tjej som heter Therese Lindgren på youtube och jag bara älskar alla hennes videos och nu under jul så har hon lagt upp ett par bra videos som man kan göra och ge bort till folk och hon har även delat in dem i olika kategorier och när jag då såg denna godiskflask pyssel blev jag så sugen på att prova det själv så här kommer mitt resultat:
 
 
 
Väldigt enkel present men som blir rolig och personlig! Det enda som tog tid var att slå in själva kartongen som flaskorna står i.. det tog sin lilla tid men är superglad att jag fick detta tips av therese lindgren på hennes youtubekanal!
 
 
__________________________________________________
 
Vi har packat det mesta nu och vi har tagit fram allt som ska ner i väskorna det sista vi gör imorgon. Allt är typ städat i lägenheten förutom småsaker som vi också tar innan vi åker. Nu sitter jag och väntar att jag ska bli trött så att jag kan somna, är så nervööös hehe.
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR