Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

1 december.

    ·  Isabelle tipsar, New things
Första december har strax passerat och det är ännu en dag närmare våran semester. Längtan blir bara större och större! I helgen var det jul i full rulle hos oss i våran fina lägenhet. Vi julhandlade lite julklappar i Karlstad i lördags och i går söndag så gick vi lite ute på stan och så var jag uppe i mammas butik. Därefter köpte vi en julkgran som jag pyntade med massvis av fina saker som jag gillar. ååh så himla mysigt det blev i både vårt fönster, fönsterbräda och vårt hörn med julgran samt våra fina julklappar vi köpt. Bild kommer jag visa er senare!
 
Ett jultips eftersom det är julmånaden är dessa:
 
 
Det är supermysiga tvålar ifrån Gunry. Det finns säkert fler sorter men dessa köpte jag hem för ett tag sen på maxi. 12kr/st Den jag gillar mest är äpple kanel. sååå himla goda! Hittade faktiskt dessa på inredningsbutiken chili också för 10kr styck.
 
_______________________________________________
 
Har även tagit mig förbi en lååång och jobbig månad med mycket jobb men nu går vi in i december som inte är lika lång eftersom jag även fick ledigt under hela jul också. Är förkyld också så hoppas det går över strax för jag har inte tid med det!
 
Godnatt!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR