Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

en klapp på axeln och ett tack till..

    ·  Isabelle tipsar, Träning/Inspo
...min pwo, celsius och min pojkvän david! det är fredag och denna vecka har varit ganska tuff tycker jag. det började med en skitmåndag med trombar i lilla kristinehamn med sååååå mycket åska och regn.en bättre tisdag då jag tog mig iväg till både gymmet och jobbet.. och så fortsatte mina dagar och även idag. fredag! är så glad just nu. har tränat på bra denna vecka. myst med god mat med min pojkvän. varit på jobbet och blivit bättre denna vecka på olika arbetsuppgifter vilket är super kul! svettats som tusan på gymmet dessutom! nu hälsar jag helgen välkommen med öppna armar för denna helg är jag leeeeeedig 😄 här kommer lite info om den fantastiska pwon som jag dricker varje gång jag tränar. har ganska nyss börjat med den och det bästa är att man verkligen känner att det fungerar och man svettas verkligen hysteriskt mycket



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR