Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Tre goda ifrån oxhälja

    ·  Mat och gottigheter

Två goda mat bilder ifrån oxhälja som vi var på i lördags. Hittade lite saker men måste säga att maten är det godaste där haha! Köpte mig bland annat 16 par strumpor för att det är billigt och dem är söta! Två koftor, naturgodis, massvis med marknadsnougat som redan är uppätet, ett mobilskal, och lite till! Ni får se det senare!

Kastade ihop tacosallad innan jag begav mig till gymmet där jag körde ett cardio pass på lite mer än en timme. Kändes toppen. Sedan tog jag och pappa och övningskörde en snabbis och fy vad jag hatar det!! Men det måste göras. Nu har jag duschat, ätit salladen och kollat på idol! Nu återstår det bara att vänta en timme innan en ny serie börjar som jag ska börjar följa förhoppningsvis!

Imorgon ska jag på möte på morgonen och därefter ett konditionspass på gymmet. Sen inget planerat!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR