Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Mix&Go - our new blender

    ·  Mat och gottigheter, New things
Hej kära tisdag. Ännu en fin solig dag men nu känner man att hösten börjar komma eftersom det är lite kallare ute. Skulle egentligen upp på en pw imorse men var för trött så jag gick upp en timme senare och började fixa mig och åt frukost. Klockan 11 skulle jag på cv-möte då jag inte kan så mycket om cv och personliga brev men nu har min hjärna fyllts på igen och det känns lite bättre även om det såg sjukt svårt ut.. Ska börja skriva i veckan tror jag. Eller ja, jag måste nog göra det!
 
Har nyss ätit god lunch och ska slappa lite innan jag åker iväg till gymmet och kör ett hårt ben/rump pass. Ikväll kanske jag ska inviga det nya gymmet som jag köpte årskort på faktiskt i helgen. Fitness 24/7 heter det och betyder att jag har tillgång till gymmet vilken tid på dygnet jag vill. SÅ HIMLA KUL OCH BRA! Så kanske ska köra ett cardio pass ikväll där om jag har tid/orkar. Vill få med mitt hjärta dit också! hihi:*
 
 
Invigde även vår nya blender igår till frukost med en god smoothie som bestod av yoghurt,egenplockade blåbär och lite kvarg i. En halv banan också! Den är verkligen superbra!!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR