Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Måndag med bra start

    ·  Träning/Inspo

Måndag och jag ligger i soffan och kikar tv. Nyss ätit en sen frukost och har redan tränat cardio för idag! Känns toppen!

Här kommer min träning/frukost i bilder.

Cardio träning: startade med 10 min cykling.
Sedan 20 min crosstrainer
Och avslutade med ett tufft intervaller pass på bandet, sammanlagt 30 min!

Tränade precis en timme och brände ungefär 600 kalorier!

Mat: ska börjar äta havregrynsgröt igen men toppa den med lite godsaker såklart! Idag blev det gröt med en klick jordnötssmör, ett par färska jordgubbar, kanel och en klick lågkalori äppelmos.

Nu ska jag ringa dem ja sökte jobb hos och sedan kanske leta något mer även om jag inte har lust! I eftermiddag blir det ben/rumpa som får en omgång!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR