Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Gårdagens facelook

    ·  Mina outfits

God kväll söndag. Idag har varit en ganska seg dag då jag var på fest igår med fina brudar! Men jag har ändå kollat på nästan 2 filmer, Zumbat i en timme, diskat en enorm disk, lagat lite mat och målat om mina naglar för den kommande veckan!

Här får ni ego izza i bildform. Min facelook igår innan jag skulle iväg och träffa elinne och fina tjejor! Jag hade roligt men hade dock huvudvärk hela kvällen som tyngde ner mig lite dock. Tycker det är superkul att fixa sig lite extra när man ska göra något eftersom jag oftast går i en knut/hästsvans på huvudet, osminkad och i träningskläder nästan varje dag annars haha!

Naglarna får ni se imorgon :) godnatt

♡Jessica♡
Skrivet: 2013-09-15,  kl. 21:12:49 Blogg:  http://jjessicash.blogg.se

Fin:)

Svar: åh tack så jätte mycket finis! :D
None None




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR