Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Marknad i vår håla

    ·  Mat och gottigheter

Insåg nyss när jag skulle göra ett inlägg att de inlägget aldrig kom upp för 2 dagar sen så ni fick det nu. (Dock står det som för några dagar sen)


Godmorgon torsdag. Jag hade ställt klockan och skulle gå upp och dra iväg till gymmet när jag tittar ut genom fönstret och ser spöregn. Jaja tänker ni, de ska inte få stoppa men jag hittar inget paraply så det känns inte jätte kul när sängen lockar mycket mer. Så får köra ett pass i eftermiddag. Har tvätt tid vid 11 och sen ska det lagas köttbullar, potatis och sås!

Igår var det marknad och jag glömde bloggen... Igen. Men det var bara de vanliga fast mindre stånd i år haha. Jag har David köpte oss säkert 3 kilo naturgodis då det är så sjukt gott och sen lite marknadsnougat. Åt även god sallad som ni ser på bild.

Fick sån sjuk huvudvärk igår så det blev bara kondition på gymmet på morgonen igår. Idag ska jag köra ben och sen dans på kvällen vilket ska bli kul!

Övningskörde igår också.. Det gick inte som jag hade tänkt mig, kommer aldrig kunna ta körkort! Det är så svårt!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR