Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Tinas kröning

    ·  Allmänt
Godkväll måndag. Glömt av att blogga idag tyvärr.

Gick upp ganska sent imorse med huvudvärk och åt frukost. Sen började jag storstäda lägenheten för att sedan tvätta. Så idag blev det ingen träning men jag fick ju mycket gjort iallafall:) 

Har bokat in en tid hos salong Agaton också så nu ska det bli förändring i håret ännu en gång! 

Var ju som sagt på en kröning för min kära kollega inom marykay oc det var supermysigt! God mat, fina tal och supersnygg tårta. 




Fick även chansen att sminka mig med marykays smink och åh vad bra det blir varje gång! Även om jag är ovan med andra rutiner när jag sminkar mig så känns det super! 
Godnatt! 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR