Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Ovanliga arbetskläder

    ·  Allmänt, Isabelle tipsar
Idag har jag varit på utbildning om marykay och hudvården. Super roligt alltså så nu är det verkligen bara att köra! Ni får hemskt gärna kontakta mig om DU vill få en gratis underbar hudvårdsrådgivning samt prova massor med produkter för just din hudtyp! 

Fick också ha på mina jobbkläder för första gången! Det är ovant men ganska fint ändå! Det ser liksom mer proffsigare ut än att bara bära "vanligare kläder" 


Sitter och äter onyttigt och tänker på vad lite jag tränat i veckan.. Ja vissa veckor är väl så! Och imorgon ska jag hjälpa Josefine att baka och fixa inför dopet som är på lördag. Funderar på att gå upp när David drar till jobbet och köra ett gympass tidigt på morgonen men får se. Annars kör jag all in nästa vecka!:) 



♡Julia♡
Skrivet: 2013-11-08,  kl. 03:00:49

Fysdelen vilken snygg kjol!!!?!!!!!!! Åh vill ha. Men den är från Mary kay alltså ?:( saknar dig kusinvitamin❤️❤️

Svar: Jaa den är jättefin! Nej det är inte marykay hihi. alla kläder har jag fixat själv och kjolen kommer ifrån ginatricot! 99 spännnnn!Jag saknar dig med min fina julle <3
None None




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR