Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Drömskor hittade.

    ·  Allmänt
Jag har hittat mina drömskor!
 
Jag behöver verkligen ett par nya träningsskor/Spring skor för dem jag har nu har jag haft i ca 1.5 år vilket gör att dem börjat gå sönder, känns inte lika bra och det som är sämst är att jag börjar få ont i fötterna av dem när jag springer eller crosstrainar.
 
Min favvo färg är mint grön och så hittade jag dessa godingar för endast 550 kr. Bra pris måste jag säga!
 
Så himla snygga! Dem finns i korall färg också. Super fina de med men eftersom jag har ett par rosa redan borde jag ta en helt annan färg ;D
♡:(♡
Skrivet: 2013-07-04,  kl. 11:28:39

Har också hittat den sidan och om man söker vidare så förstår man att det är fejk skor! Finns massa sånna sidor på internet och de kan förstöra ens fötter så kolla upp ordentligt :)

♡Sandra♡
Skrivet: 2013-07-04,  kl. 11:49:22 Blogg:  http://sandrator.devote.se

Jättefina! Var hittade du dem? :)

Svar: http://www.freerunau.net/nike-free-run-3-womens-shoes-mint-green-australia-p-160.html =)
None None

♡Anonym♡
Skrivet: 2013-07-04,  kl. 12:08:35

Köp så betalar jag/ D.O <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR