Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Nytt gymkort!

    ·  Träning/Inspo

Färdig med träningspass nr 2 idag. Är ganska trött nu så det känns riktigt bra att jag hunnit träna 2 gånger och klockan är bara 3:)

Sitter och njuter på en brygga medan mitt hjärta jobbar. Ska strax hem och äta den där goda soppan hihi. Funderar på att lägga upp receptet här på bloggen om någon är intresserad:)

Som sagt, var på det nya gymmet idag och det gick ganska bra tyckte jag iallafall. Körde lite armar/axlar med 10 min uppvärmning på gåbandet. Blev 1h allt som allt. Men ett intensivt pass. Nu är jag för övrigt fattig då det kostar så mycket att träna... Synd! Två bilder på min pulsklocka, visar morgon pwn och armpasset nyss.

 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR