Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Galaxy tights.

    ·  Mina outfits, Träning/Inspo
Hejhej, har precis gjort en super super duper god fisk soppa! åh så god den blev. det trodde jag inte! Den ska jag avnjuta efter ett träningspass på det nya gymmet som jag alldeles strax ska cykla iväg till. 
 
Älskar mina nya träningsbyxor alltså. Och ja, dem sticker ut lite men jag tycker om dem och det är huvudsaken! Har inte bestämt mig vad jag ska köra på gymmet än. Får se när jag kommer dit eftersom jag är ovan med allt nytt med deras maskiner osv. 
 
Längtar tills jag kan fylla ut dem med en rumpa för just nu har jag ingen haha! Inte haft någon på så länge jag kan minnas, men de skare bli ändring på! :D



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR