Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter  ·   Tumblr

Favvo rumpövning

    ·  Träning/Inspo

Är total slut idag. När jag vaknade imorse och skulle ut och gå så orkade jag verkligen inte. Cyklade istället och köpte frukost till mig och David och åkte till Davids jobb. Filade även en supergod bulle! Nu ligger jag i soffan och ska spela lite Sims. Huvudvärken börjar tränga på också.. Ska försöka ladda om inför gymmet senare. Får nog ta en celsius på det också för att orka träningspasset!

Körde som sagt rumpa och ben igår och OM det känns idag!! Så bra övningar och eftersom jag älskar att tipsa folk och inspirera andra så får ni favvo övningen från igår.

Denna övning får din rumpa att jobba på högvarv och det känns definitivt dagen efter.. Och dagen efter det haha! Som ni ser på bilden. Jag hade dock hantlar i båda händerna och sträckte aldrig upp armen. Hade dem enbart rakt på varsin sida neråt och körde 10*3 på varje ben. Det känns kan jag lova er! Try it:)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR